Quantcast
Channel: KAPITALIS.EU Hajdú-bihari horgászportál, horgászbolt és webáruház » etalon baits
Browsing latest articles
Browse All 10 View Live

Feederbottal az 5-ös tavon

Július vége felé közeledve látogattunk el a Püspökladányban található 5-ös tóra. Ezen a tavon rendezték meg a pünkösdi 48 órás horgászversenyt, ami már szinte hagyománnyá vált. Az eddigi versenyek...

Rekordok éjszakája – Egy Harsányi hétvége története

Már több alkalommal is jártam a Harsányi tavon, de mindig horgászbot nélkül érkeztem Egy jó ideje játszottam a gondolattal milyen jó lenne itt egy hétvégét eltölteni. Mivel lassan de végérvényesen...

Kitartás és eredmény

Eltelt pár hét a túra óta, de ahogy múlik az idő egyre nagyobb dolognak tartom, hogy részese lehettem ezen esemény sorozatnak. A helyszín egy óriási bányató, ami nincs közel a lakhelyemhez, de mivel...

Etalon Baits vs. Maconka

2011 nyarán ismerkedtünk meg Boros Istvánnal egy horgászatunk alkalmával Püspökladányban az 5-ös számú horgásztavon. Akkor tudtuk meg, hogy ő az Etalon Baits termékek tervezője. Onnantól kezdve...

Pünkösdi hosszú hétvége

Egy baráti meghívásnak eleget téve ellátogattam egy szikes tóhoz. Teendőim miatt igen későn, az esti órákban értem oda, eléggé fáradtan. Igyekeztem, hogy még a sötétség beállta előtt minden a helyére...

Clik here to view.

Hajdú-bihar megyei Ifjúsági Horgásztábor (Püspökladány 2012)

A Hajdú-Bihar Megyei Horgász Szervezetek Szövetsége hagyományos ifjúsági horgásztáborát immár 22. alkalommal rendezte meg 2012.június 29 és július 08 közötti időszakban ezúttal Püspökladányban, az...

Pecamánia Road Show Harsány

Az augusztusi féktelen kánikulában indult a verseny, ezért a helyhúzásnál csak annyi vágyam volt, hogy árnyékba húzzunk. Ez be is, jött a 4. bojlis állásra húztunk, ami még dobogós helyet nem adott...

Hosszú hétvégék új rekordokkal

Október 23.-án érkeztünk meg az Alaszka horgásztóra 2 barátommal. Mindannyian bíztunk a jó fogásban mivel nagy halak hírében áll ez a 11 hektáros tó. Vízmélységet tekintve a 3 métertől akár az 5...

Charnies Diary – Egy horgász naplója

Sziasztok, Varga István vagyok és van szerencsém Angliában horgászni az elmúlt 8 évben! A tapasztalataimat és az itteni horgászrendet és szabályokat és esetleges trükköket szeretném megismertetni...

Retro bojlizás Harsányban + Tógazda interjú

Miért retró? Mert ezen a tavon még nem horgásztam főzött golyókkal csak ezen a túrámon, hogy értsétek a dolgok miértjeit is ezért egy rövid tógazda interjúval kezdeném, Tóth Péterrel.     Boros István:...